10 trucuri pentru un abdomen plat

abdomen plat

Abdomen plat

Îţi doreşti ca burtica ta să nu mai fie atât de proeminentă? Abdomenul plat este foarte sexy şi nu este de mirare că toate fetele visează să îl aibă. Atunci trebuie să îţi „lucrezi” muşchii abdominali. În cele ce urmează vei afla 10 trucuri simple care te vor ajuta să ai un abdomen cât mai plat!

1. RÂZI

Râsul este un mod de a face fitness. Atunci când râzi îţi pui la treabă muşchii abdominali care se contractă, iar mai apoi se relaxează. Acesta stimulează inima, circulaţia sângelui şi generează antrenarea diafragmei. Un studiu susţine că un minut de râs este echivalent a zece minute la un aparat de gimnastică, la care se exersează vâslitul. Râsul dă o stare de bine deoarece în timpul acestuia plămânii deţin o cantitate mai mare de oxigen. De asemenea, întârzie procesul de îmbătrânire, tonifică muşchii feţei şi întârzie apariţia ridurilor.

2. ÎNVIORAREA

În loc să te ridici alene din pat dimineaţa, fă următorul exerciţiu: trage adânc aer în piept, sugând abdomenul, apoi te poţi ridica din pat încet astfel încât să stai în şezut. Înviorarea sau încălzirea de dimineaţă presupune mobilizarea tuturor segmentelor corpului, cu mişcări energice şi ample. Cele câteva minute de gimnastică matinală, ar putea să îţi mobilizeze calităţile fizice şi intelectuale în ziua care începe.

3. LA PLIMBARE

Mersul pe jos te ajută să arzi calorii, astfel eşti şi mai suplă. Atunci când păşeşti, îţi sculptezi musculatura abdomenului, precum şi posteriorul. Simpla plimbare de cel puţin 15 minute în are liber după masa de seară, într-un ritm mai susţinut, are un efect terapeutic dovedit, reducând nivelul glicemiei şi ajută la prevenirea instalării diabetului de tip 2 la persoanele predispuse.

4. RESPIRĂ INTELIGENT

Acest lucru pe care îl faci tot timpul, poate fi folosit în favoarea abdomenului tău. Trage aer în piept încât abdomenul să fie umflat la maxim iar după 3 secunde poţi începe să expiri încet, timp de 7 secunde, până când aerul este eliminat complet. Grăsimea este compusă din oxigen şi carbon, aşadar, cu cât organismul primeşte mai mult oxigen, cu atât mai multă grăsime va fi topită.

5. ALIMENTAŢIA

Încearcă să eviţi pe cât mai mult posibil alimentele care te balonează şi care îţi fac burtica să pară şi mai mare decât este. Din această categorie fac parte: mazărea, fasolea verde, fasolea uscată, varza, conopida, lintea, broccoli, ceapa, ardeiul gras. Evită de asemenea şi băuturile carbogazoase, cafeaua, alcoolul, ciocolata fierbinte, lactatele, grăsimile şi sarea. Pentru o digestie mai bună, introdu alimente ce conţin multe fibre; din această categorie fac parte fructele uscate şi pâinea integrală.

6. POARTĂ TOCURI

Deşi nu sunt indicate pentru sănătatea picioarelor, sunt şi tocurile utile la ceva. Atunci când păşeşti, depui un efort mai mare decât atunci când eşti încălţată cu pantofi fără toc.

7. GREUTĂŢI

Exerciţiile cu greutăţi te ajută să reduci 15% din stratul de grăsime de pe abdomen. Avantaje ale acestora: consolidează oasele, cresc rezistenţa musculară, evită leziunile, îmbunătăţesc echilibrul şi cresc încrederea de sine.

8. BĂTAIA CU PERNE

Aceasta cu siguranţă te va binedispune, în plus, te va determina să faci multă mişcare la care vor participa şi muşchii abdominali.

9. PE CANAPEA

Te poţi întinde pe canapea cu faţa în sus şi ţine picioarele în paralel. Apoi, suge burta, îndoaie genunchii şi ridică-ţi picioarele, astfel încât genunchii să ajungă la nivelul pieptului. Repetă acestă mişcare de câte 10 ori, trei serii.

10. SUS-JOS

Curăţenia poate fi şi ea un exerciţiu. Ideea e să te apleci şi să te ridici cât mai mult. De exemplu, strânge tu jucăriile împrăştiate pe jos de fratele tău mai mic.

Încearcă aceste mici trucuri care te pot ajuta să îţi îmbunătăţeşti aspectul fizic și spune-ne dacă au funcționat!

Trimite articolul și prietenilor tăi:Share on Facebook0Share on Google+0

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *