Sfaturi pentru calmarea durerilor cu ajutorul masajului

Cu ajutorul câtorva mişcări simple de masaj se poate ajunge la calmarea durerilor. Şi asta fără niciun efort deosebit sau cheltuială. Dacă nu ne credeţi pe cuvânt, lecturaţi materialul următor şi puneţi în practică cele descrise. La final, veţi fi uimiţi să constataţi că într-adevăr durerea poate fi luată cu mâna.masaj

Durerile abdominale

  1. Efectuaţi un masaj circular şi continuu în acelaşi sens, alternând mâinile. Încetul cu încetul, măriţi circumferinţa cercului până când cuprindeţi abdomenul;
  2. Îndoiţi genunchii şi lăsaţi picioarele să alunece pe partea dreaptă. Apucaţi cu ambele mâini partea stângă a abdomenului şi executaţi câteva mişcări blânde de frământare, într-un mod regulat şi continuu. Repetaţi mişcarea şi de cealaltă parte a abdomenului;
  3. Pornind din partea dreaptă, presaţi uşor abdomenul, urmând aceeaşi direcţie ca la etapa a doua. Ajutaţi-vă şi de cealaltă mână pentru a intensifica presiunea.

Senzaţia de picioare grele

  1. Începeţi masajul executând câteva mişcări de frământare, crescând presiunea pe măsură ce urcaţi spre coapse. Aşezaţi-vă mâinile de fiecare parte a piciorului sau alternaţi de mai multe ori palma stângă şi cea dreaptă;
  2. Continuaţi cu aceleaşi mişcări pe coapsă şi insistaţi pe muşchii situaţi în spatele acesteia, iar la sfârşit, păstrând acelaşi ritm, acţionaţi asupra gleznei;
  3. De o parte şi de alta a coapsei, masaţi uşor, urcând dinspre genunchi până la şolduri. Apoi se coboară executând aceleaşi mişcări, pe partea opusă, repetând masajul şi la celălalt picior;
  4. Pentru calmarea durerilor de genunchi masaţi cu buricele degetelor zona ce îi înconjoară.

Durerile de cap

  1. De la baza nasului spre pomeţi se masează uşor cu degetul, repetând această mişcare şi la marginea buzelor, către articulaţiile maxilarelor. De la jumătatea frunţii se masează prin presiuni circulare către muşchii de la nivelul tâmplelor şi maxilarelor;
  2. Fiecare sprânceană o ţineţi între degetele mari şi indexuri iar dacă la palpare se simte un punct mai sensibil, apăsaţi puţin până dispare durerea;
  3. Trageţi ușor lobii urechilor pe care îi prindeţi între degetele mari şi indecși;
  4. Puneţi palmele pe urechi şi descrieţi cercuri dinspre faţă spre spate.

Durerile membrelor superioare

            Palmele

  1. Pentru început, frecaţi-vă palmele pentru a se încălzi, urmând ca degetul mare al mâinii opuse să maseze tendoanele, pornind de la degete şi ajungând până la încheietură;
  2. Strângeţi fiecare deget între falangele mâinii opuse, executând încet o mișcare liniară, cu o uşoară presiune până la capătul degetelor;
  3. Puneţi degetul mare de la mâna dreaptă în palma stângă şi apăsaţi centrul palmei, masând spre exterior cu o ușoară presiune. Pe urmă, tot cu degetul mare, descrieţi mici cercuri în mijlocul palmei, apăsând în continuare.

              Antebrațul și braţul

  1. Începând de la încheietura mâinii, masaţi antebrațul și brațul pe toată lungimea şi apoi coborâţi executând mişcări de frământare;
  2. Începând de la umăr până la încheietura mâinii, răsuciţi cu ajutorul mâinii muşchii braţului și antebrațului;
  3. Cu ajutorul mâinii, exercitaţi o presiune circulară de-a lungul braţului și antebrațului;
  4. De la cot la încheietura mâinii, frecaţi-vă antebraţele unul de altul. Prima dată antebraţul drept de cel stâng şi apoi invers.

Minutele imediat următoare sunt la fel de importante ca şi masajul. Relaxaţi-vă o jumătate de oră undeva unde este linişte, puteţi asculta muzica preferată sau să faceți ceea ce vă relaxează. Treptat, va avea loc și calmarea durerilor.

Trimite articolul și prietenilor tăi:Share on Facebook0Share on Google+0

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *