Cum poți scăpa de grăsimea de pe burtă

grasimeÎnainte de a trage de fiare sau de a alerga pe bandă, pentru a scăpa de grăsimea de pe burtă sau colesterol in general, nu uita câteva sfaturi elementare, și anume:

  1. Stai în poziție de drepți. Poți da impresia că ești cu cel puțin 2 kilograme mai slab/ă decât în realitate. Cum s-ar putea trasnforma o acțiune singulară într-un obicei pe termen lung? Răspunsul este: pilates. Două exerciții foarte ușoare pe care le puteți face fără ca măcar să vă dați jos din pat care însă vor avea efecte fantastice asupra taliei voastre:
  2. Sugeți încet burta stand întinși pe spate. Apăsați cu mâinile pentru a fi siguri că ați expirat tot aerul din burtă și după care inspirați ușor. Repetați acest lucru de zece ori.
  3. Din șezut cu picioarele îndoite, întindeți-vă ușor până atingeți cu pieptul genunchii. Reveniți apoi în poziția inițială și răsuciți corpul spre dreapta. Repetați mișcarea, însă de data aceasta vă rotiți spre stânga. Faceți opt repetări atât la stânga cât și la dreapta.
  4. Mergeți la culcare cu o oră mai devreme, așa a doua zi nu veți fi epuizați ci vă veți simți odinhiți și plini de energie. Toți cei care își doresc să scape de grăsimea care le acoperă burta trebuie să știe un lucru important: alimentația sanatoasă împreună cu un program regulat de exerciții fizice ajută să vă atingeți obiectivul și trebuie să vă odihniți suficient. Lipsa somnului favorizează creșterea hormonilor de stres odată cu lărgirea taliei.
  5. Renuntați la apa minerală acidulată. Este adevarat că atunci cand vă este sete, apa acidulată pare o binecuvantare. Însă, gazele astfel inhalate vor avea ca rezultat rapid umflarea abdomenului. Tocmai de aceea este indicat să beți apă plată, cel puțin opt pahare pe zi pentru a fi siguri că sunteți hidratați.
  6. Creșteți consumul de cereale și proteine. Carbohidrații din cereale nu sunt doar sănătoși însă vă ajută și să aveți un abdomen de invidiat. Persoanele care consumă regulat cereale integrale scapă de două ori mai repede de grăsimea inestetică de pe burtă decât cei care nu mănâncă deloc. Cerealele integrale reduc producția de insulină, un hormon care încurajează stocarea grăsimii și astfel talia devine rapid mai subțire.
  7. Consumați pepene roșu la desert. Pepenele roșu este bogat în arginină, un aminoacid care ajută la pierderea greutății. Adăugarea argininei în dieta unei persoane crește oxidarea grăsimii și a glucozei, favorizând creșterea musculaturii care arde mai multe calorii decât grăsimea. De aceea este indicat ca în timpul verii să aveți gustări pe bază de pepene roșu, iar în cealaltă perioadă a anului să consumați fructe de mare, alune și semințe, de asemenea bogate în acest aminoacid.
  8. Adăugați oțetul în dieta voastră. Principala substanță care oferă oțetului gustul puternic și mirosul deosebit este și cea care luptă cu succes împotriva acumulării de grăsime.
  9. Mănâncă încet. Când suntem stresați avem tendința să exagerăm inclusiv cu mâncare sănătoasă. Cercetătorii au legat acest comportament de consumarea unor porții mult mai mari ceea, ce conduce automat la o burtă proeminentă. Putem scăpa de acest obicei savurând fiecare îmbucatură, și dând ascultare sentimentului de sațietate, ceea ce înseamnă automat o scădere a cantității ingerate.
  10. Bea ceaiuri bune pentru slabit.

 

Trimite articolul și prietenilor tăi:Share on Facebook0Share on Google+0

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *