Cum să îți menții organismul sănătos

Corpul nostru este templul nostru, iar menținerea organismului, sănătos, trebuie să reprezinte o prioritate în viața noastră. Un rol important in acest context îl are alimentația pe care trebuie sa o avem, care din păcate este din ce în ce mai nesănătoasa. Un rezultat al mâncărurilor nesănătoase, sunt americanii, care au prostul obicei de a mânca la fast-food,  sau alte localuri. Urmările nefaste sunt observate pe cântar și de asemenea pe haine. Majoritatea specialiștilor în alimentație, susțin că ar fi indicat să servim trei mese pe zi (mic dejun,amiază și cină). Meniul trebuie să fie variat.

Micul dejun trebuie tratat ca fiind „marele dejun”, deoarece cu toții știm importanță acestei mese. Din păcate  la acest capitol, părinții săvârșesc greșeli majore nepunând accent pe micul dejun. Această masă este esențială deoarece, omul își preia toată energia, și vitaminele necesară pe durata întregii zile. De dimineață, preparatele din ou sunt cele mai indicate deoarece conțin mult calciu și proteine, însă, trebuie impusă o limită deoarece, consumate în cantități mari, pot provoca probleme.

O amiază consistentă este alcătuită din trei feluri principale.

Felul întâi este foarte important deoarece hidratează întreg-corpul, iar pentru răceală, o ciorba calda este leacul perfect! Atenție la așa zisele „supe la plic”! Sunt foarte toxice, iar studiile au demonstrat ca grăsimea depusa de la ele, este de zece ori mai dificilă de a o arde. Pe lângă acest fapt,  inginerii chimiști au avut grija sa creeze o dependenta pentru a  „obliga” consumatorul acestor  prafuri, să cumpere mai multe pliculețe.

Felul al doilea reprezintă masa principala. Aceasta trebuie sa conțină multe vitamine pentru a da organismului energie. Indicat ar fi sa avem un meniu variat pentru a satisface papilele gustative. Asociat felului principal putem adăuga o salată de legume proaspete. Evitați-le totuși pe acelea din magazin care au un aspect perfect, poți fi sigur că au fost injectate cu substanțe chimice pentru a căpăta acest aspect

Ajungem și la desert. Răsfățul de care toți avem nevoie pentru a aduce aportul de zahăr necesar organismului. Eu îți sugerez salată de fructe. Este cât se poate de gustoasă , de asemenea ușor de preparat și îndrăgit de cei mici. Să nu uităm că atunci când spui fructe spui sănătate! Evită cofetăriile! Cu toate că multitudinea de prăjituri îți face cu ochiul, evit-o! Nu sunt folosite cele mai sănătoase ingrediente în prepararea acestora.

Am ajuns și la cină. Dacă vrei să îți menții silueta eu îți recomand să servești cina înainte de ora optsprezece. Tuturor le e indicat să servească ceva ușor, asemenea unei salate, evitând în mod obligatoriu pâinea, prăjelile și grăsimile.

Acestor aspecte se adaugă sportul, care reprezintă o parte majoră în menținerea organismului sănătos. Acesta ne ajută în obținerea siluetei dorite, de asemenea ajutându-ne să scăpăm de o viață sedentară. Cu ajutorul unui antrenor personal poți stabili o dietă corespunzătoare cu un antrenament pe măsură.

Nu este tocmai ușor să îți menții organismul sănătos. E greu să fugi și să te abții de alimente nesănătoase, însă daca vrei să ai parte de o viață lungă fără piedici trebuie să te adaptezi unui stil de viață sănătos. Iubește sănătatea, e mai bună decât toate!

 

Trimite articolul și prietenilor tăi:Share on Facebook0Share on Google+0

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *