Diete anti-îmbătrânire (1)

diete anti imbatranireÎn prezent, există multe diete anti-îmbătrânire pe piață și este greu să stabilești de unul singur care dintre acestea sunt doar păcăleli și care sunt într-adevăr sigure și eficiente. Unele dintre ele promit să scadă ani mulți din vârsta ta, în timp ce altele promit rezultate în perioade foarte scurte de timp. Pentru a stabili care dintre aceste diete anti-îmbătrânire este cea mai bună pentru tine, trebuie să afli informații despre fiecare dietă în parte și să împarți informațiile strânse în ,,așa da” și ,,așa nu”. Acest articol va fi împărțit în mai multe părți, iar în fiecare parte vei afla detalii despre câte una dintre cele mai populare diete anti-îmbătrânire.

Prima dietă din această listă de diete anti-îmbătrânire este dieta ,,Age-free zone”. Această idee de dietă îi aparține unui doctor american, care a alcătuit un plan al unei diete anti-îmbătrânire, care te poate ajuta să scazi în greutate. Acest doctor consideră că surplusul mare de insulină, glucoză din sânge, cortizol și radicali liberi este responsabil pentru procesul de îmbătrânire, iar planul său a fost creat în așa fel încât să reducă și să controleze elementele menționate anterior prin dietă și prin stilul de viață.

Pe scurt, această dietă conține puțini carbohidrați, multe proteine și un număr limitat de calorii. Această dietă are scopul de a controla hormonii, în special insulina, și, astfel, de a întârzia îmbătrânirea. De asemenea, această dietă controlează și hormoni precum tiroida, estrogenul, progesteronul, hormonul creșterii, testosteronul, melatonina, hormoni care odată scăpați de sub control duc la creșterea în greutate.

Dieta ,,Age-free zone” este creată, în special, pentru persoanele care nu pot să renunțe la consumul de carne sau pentru acele persoane, care doresc să renunțe la a mai consuma carne, dar nu doresc să își reducă atât de mult consumul de carbohidrați.

Această dietă nu este recomandată persoanelor care trebuie să fie atente la consumul de proteine, cum ar fi persoanele care au probleme cu rinichii sau cele care au diabet. Aceste persoane pot să pună în practică dieta anti-îmbătrânire doar la recomandarea medicului.

Această dietă nu presupune neapărat o pierdere majoră în greutate, cât o limitare a caloriilor, care este un instrument garantat al anti-îmbătrânirii. Pe lângă dieta propriu-zisă, ,,Age-free zone” constă în meditație și exerciții moderate. Pentru a reduce caloriile în mod eficient, trebuie să stabilești un număr minim de carbohidrați de care ai nevoie pentru ca organismul tău să poată funcționa normal. Astfel, dacă te rezumi la minimul de carbohidrați, organismul tău va putea să își îndeplinească funcțiile de zi cu zi fără să se ajungă la o supraproducție de radicali liberi, glucoză sau insulină.

Dieta ,,Age-free zone” constă în trei mese principale și două gustări pe zi. Felurile principale constau din trei alegeri din fiecare grup (proteine, carbohidrați și grăsimi). Spre exemplu, meniul unei zile poate arăta astfel: chiftele de soia, brânză cu un conținut scăzut de grăsime și o salată de fructe la micul dejun; o salată cu legume asezonată cu ulei și oțet, piept de curcan, brânză cu un conținut scăzut de grăsime și o pară la prânz; iar la cină pește, ulei de măsline, roșii cu parmezan, fasole verde și struguri, la care se adaugă cele două gustări din timpul zilei.

Alte sfaturi ale acestei diete anti-îmbătrânire sunt următoarele: să mănânci cel târziu la o oră după ce te-ai trezit, nu lăsa să treacă mai multe de cinci ore în care să nu mănânci nimic, include proteine la fiecare masă sau gustare, mănâncă cât mai multe fructe și legume și redu consumul de pâine, paste, cereale și amidon, să nu uiți de cele două gustări, să bei multă apă și să servești gustarea cu 30 de minute înainte de a face mișcare.

Conform specialiștilor, această dietă este prea bogată în proteine și prea săracă în carbohidrați și fibre, ceea ce poate duce la constipație și lipsă de energie.

Trimite articolul și prietenilor tăi:Share on Facebook0Share on Google+0

3 comentarii la “Diete anti-îmbătrânire (1)

  1. Pingback: Diete anti-îmbătrânire (3)

  2. Pingback: Diete anti-îmbătrânire (4)

  3. Pingback: Diete anti-îmbătrânire (2)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *