Diete anti-îmbătrânire (2)

dieta anti-îmbătrânireÎn această parte a articolului ,,Diete anti-îmbătrânire” vom discuta despre dieta ,,Mănâncă corect, trăiește mai mult” și vom stabili care sunt punctele tari și punctele slabe ale acesteia pentru ca tu să decizi mai ușor care dintre dietele ce urmează a fi prezentate ți se potrivește cel mai bine. La fel ca și prima dietă despre care am discutat, și aceasta îi aparține unui medic american. Acesta promovează o dietă vegetariană, cu puține grăsimi și se concentrează asupra schimbărilor de dietă, despre care consideră că ajută la protejarea celulelor de diferite boli, curăță sângele, stimulează sistemul imunitar și echilibrează hormonii.

Pe scurt, această dietă anti-îmbătrânire ne încurajează să consumăm doar produse organice și să evităm pesticidele. Ea include consumul de fructe și legume crude pentru a stimula nivelul de antioxidanți.

Această dietă este recomandată, în special, celor care s-au gândit la adoptarea unui stil de viață vegetarian și cărora le-ar plăcea să scadă în greutate. De asemenea, este recomandată și celor care doresc să petreacă mai mult timp în bucătărie pentru prepararea diferitelor feluri de mâncare.

Această dietă nu este recomandată persoanelor care iubesc laptele, carnea sau brânza.

Dieta anti-îmbătrânire ,,Mănâncă corect, trăiește mai mult” nu presupune atât pierderea în greutatea, cât menținerea unui stil de viață sănătos. Se recomandă evitarea consumului de carne și lactate, deoarece se consideră că acestea sunt încărcate cu chimicale, hormoni și substanțe care pot slăbi sistemul imunitar și ne pot îmbolnăvi. Creatorul acestei diete a realizat un studiu în urma căruia a descoperit că caloriile din carbohidrați sunt transformate de către organism, în mod ineficient, în grăsimi, iar în timpul acestui proces se pierde multă energie. De asemenea, el consideră că oamenii produc mai multă căldură după ce au consumat o masă bogată în carbohidrați, iar în acest fel persoanele respective ard caloriile mai repede. În plus, atunci când vorbește despre alimentele bogate în carbohidrați acesta le consideră alimente cu efect negativ al caloriilor. Mai mult decât atât, el consideră că alimentele pot avea un efect dramatic asupra hormonilor, iar acest lucru poate afecta pierderea în greutate, precum și starea generală de sănătate. Scopul este acela de a opri hormonii din creștere. Prea multă grăsime în dietă poate duce la mărirea hormonilor, în timp ce fibrele contribuie la micșorarea nivelului de hormoni.

Meniul pe o zi al acestei diete anti-îmbătrânire poate arăta astfel: brioșe cu sos de mere, conserve de fructe și un suc de caise la micul dejun, supă de linte cu curry, cartofi, salată de spanac și salată de fructe la prânz, iar la cină paste cu brocoli și roșii proaspete, pâine cu usturoi, salată cu verdețuri și caise crocante proaspete. De asemenea, această dietă încurajează consumul de fructe și legume crude, care stimulează organismul să producă glutamină, un antioxidant ce contribuie la eliminarea toxinelor din corp. Cu toate că această dietă nu încurajează consumul de zahăr, ea nu se concentrează asupra indicelui glicemic al alimentelor, adică măsura în care un aliment depășește nivelul de zahăr din sânge, cum fac alte diete anti-îmbătrânire.

Specialiștii spun că această dietă este una sănătoasă, însă ea este greu de urmat pentru persoanele care nu sunt vegetariene. În ceea ce privește persoanele ce depășesc vârsta de 50 de ani și urmează această dietă, s-ar putea ca acestea să nu primească necesarul de calciu și vitaminele B12 și D. Însă creatorul dietei consideră că simpla expunere la razele soarelui poate să ne încarce cu aceste elemente. Cu toate acestea, pentru a nu risca, ai putea lua suplimente alimentare ce conțin aceste vitamine și minerale.

Dacă urmezi această dietă anti-îmbătrânire ca la carte nu doar că vei pierde în greutate, dar riscul de a face diabet, cancer, de a suferi de afecțiuni ale inimii sau de hipertensiune, scade considerabil.

Trimite articolul și prietenilor tăi:Share on Facebook0Share on Google+0

3 comentarii la “Diete anti-îmbătrânire (2)

  1. Pingback: Diete anti-îmbătrânire (4)

  2. Pingback: Diete anti-îmbătrânire (3)

  3. Pingback: Diete anti-îmbătrânire (1)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *