Diete anti-îmbătrânire (4)

dieta anti-imbatranire
Ultima dietă de pe lista de diete anti-îmbătrânire populare este dieta vârstei adevărate. Se numește astfel deoarece face legătura între ceea ce mâncăm și ceea ce ne face să părem tineri. Ea le promite adepților săi că pot arăta mai tineri în comparație cu vârsta lor biologică și aceasta doar mâncând alimentele potrivite.
Pe scurt, această dietă urmărește să promoveze sănătatea și longevitatea prin felul în care mâncăm. Ea sporește consumul de fructe, legume, cereale integrale și alimente din soia, în timp ce, pentru a oferi și ocazia unui mic răsfăț, permite servirea unui pahar de vin la cină. Nu în ultimul rând, această dietă accentuează modul încântător de a te hrăni sănătos într-o atmosferă relaxată.

Această dietă le este recomandată celor care sunt dispuși să facă mari schimbări pentru a-și îmbunătăți sănătatea.
În schimb, această dietă nu le este recomandată acelor persoane al căror motiv principal este scăderea în greutate. Este destinată celor pregătiți și dornici să facă schimbări permanente în dieta și stilul lor de viață pentru a-și extinde viața cu ani plini de sănătate. Pierderea în greutate este pur și simplu o parte a ecuației.

Ideea este aceea că dacă mănânci alimentele potrivite, acest lucru este suficient pentru a opri sau pentru a întârzia apariția bolilor cronice, cum ar fi afecțiunile inimii, diabetul și cancerul, dar și pentru a te face să arăți și să te simți tânăr pentru o perioadă îndelungată de timp. Creatorul acestei diete anti-îmbătrânire susține că pentru ca efectele să fie cele dorite, fiecare masă trebuie servită într-un mediu plăcut și lipsit de stres.
Nu există trucuri în cazul acestei diete anti-îmbătrânire, doar principii pentru o alimentație sănătoasă. Pentru ca dietă să ne adauge într-adevăr ani la viață, trebuie să evităm consumul de carne roșie, grăsimi saturate, zaharuri simple și calorii goale.

Meniul unei zi obișnuite poate arăta astfel: afine, lapte de soia și suc de portocale la micul dejun, sandwich cu pâine din grâu integral, cu unt de arahide și fructe, prune și lapte de soia la prânz, iar la cină o salată cu avocado, o conservă cu ton, nuci asezonate cu ulei de măsline, biscuiți din cereale integrale și un pahar de vin. Ca desert, această dietă presupune căpșuni cufundate în ciocolată neagră, iar ca gustare, un covrig din grâu integral cu muștar.

Conform creatorului acestei diete anti-îmbătrânire, există 127 de factori care influențează și afectează procesul de îmbătrânire, iar din aceștia, 25 au legătură cu mișcarea și dieta pe care o abordăm. Acesta a făcut unele calcule și a descoperit că dacă mănânci alimente bogate în flavonoizi, cum ar fi mere, usturoi, brocoli, ceapă, ciocolată sau struguri, vei părea cu trei ani și două luni mai tânăr decât ești în realitate.

Trimite articolul și prietenilor tăi:Share on Facebook0Share on Google+0

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *