Informații eronate despre slăbit

Acest subiect este foarte aproape de a devenii taboo. Persoane de pe întregul pământ sunt complexate din cauza formelor sau de a surplusurilor corpului. Internetul este plin de sfaturi privind slăbirea, accentuarea formelor sau chiar definirea mușchilor. Cu toate acestea nu toate sunt informații corecte. Multe dintre ele transmit un mesaj total greșit sau în alte cazuri cititorul sare peste detalii inventând propriul program.

Prima greșeală crucială este înfometarea. Multe persoane disperate recurg la această metodă neștiind urmările grave ale acesteia. Utilizând această metodă persoana nu slăbește ci își îmbolnăvește organismul ajungând la gastrită sau chiar ulcer. Este posibil ca persoana care se înfometează să scape de patru kilograme într-o lună, însă în momentul în care renunță la această metodă, se va îngrășa dublu.

O altă informație eronată este slăbirea cu ajutorul sportului. Să nu mă înțelegeți greșit, sportul dă cele mai mari rezultate în încercările de a slăbi, însă dacă nu este ajutat și cu o dietă acesta este inutil. De exemplu, dacă atingi performanțe uriașe la sală și mănânci seara o pizza uriașă de unul singur, totul e în zadar. Nici invers nu funcționează, adică degeaba te abții să nu mănânci decât fructe iar apoi mergi la sala deoarece nu vei avea destulă energie. E extrem de important să mănânci atâtea calorii câte arzi în ziua respectivă. De asemenea, e inutil dus sportul la extrem deoarece mușchii corpului obosesc și la un moment dat nu vor mai da nici un randament.

Fetele în general nu vor să audă de o sală de forță atunci când vor să își modeleze corpul. Acestea din cauza informațiilor eronate pe care le au vis-a-vis de acest subiect. Multe din acestea au greșita impresie că își vor dezvolta mușchii în mod inestetic , și vor arăta prea “masculine”. Practic este imposibil ca o femeie să își dezvolte mușchii asemenea unui bărbat. Cu un antrenor personal calificat se poate controla cu ușurință modul în care corpul se dezvoltă.

Exercițiile cardio ar trebui să devină cele mai bune prietene ale unei persoane ambițioase. În această categorie intră aerobic-ul, zumba, tae-bo, de asemenea alergarea ușoară, mersul pe bicicletă sau stepper-ul. Acest set de exerciții nu numai că sunt foarte efective însă te fac să te simți foarte bine în pielea ta odată efectuate. Însă toată lumea trebuie să fie conștientă de faptul că după un anumit timp, corpul nu mai reacționează la același tip de exerciții. Tocmai de aceea se recomandă combinarea diferitelor tipuri de exerciții pentru a avea rezultate îndelungate.

O dieta nu trebuie să fie una drastică, nu trebuie să te înfometeze. Sunt doar câteva reguli simple de urmat pentru o dietă de succes. Este recomandat ca în fiecare dimineață să bei sucul de la o jumătate de lămâie cu o jumătate de litru de apă plată. Această băutură pregătește corpul pentru digestia ce va avea loc în timpul zilei. La amiază o masă ușoară formată din o supă/ciorbă si 150 de grame de carne albă, iar seara binecunoscuta salată.

Astfel dacă aveți probleme cu greutatea vă îndemn la o serie de exerciții fizice eficiente împreunate cu o dietă sănătoasă.

Trimite articolul și prietenilor tăi:Share on Facebook0Share on Google+0

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *